Thursday, September 16, 2010


ai ..hui... aku tak nak citer hal aku 2..hari lepas.. tentang abg aku yg dari kl n jugak bf aku..
hari ni bagi aku hidup aku yg semakin sakit bila apa aku buat sumer x kene..
kadang dah sampai da masa aku nak menjerit gila-gila .. supaya sumer bende yg ada depan aku berubah
dan aku tak perlu pikr pasal hal2 yg tak penting ni.


tension nya today pasal keje tak la. tapi hal cinta yg tak pernah habis ni. da naik bosan and tepu dah aku
nak melayang kadang bahasa aku da terkasar sgt bila aku da hilang kesabaran
(con
toh=
si*l....KiMak... bodoh!!!!!bull sh#*t!!!!) tension teramat nya) ,
aaaaaa...
aku igt bila aku
maki mcm tu makin tenang rupa nya tak.. makin jadi gila ada la!!!
aku ni
.tapi advise (jgn ikut cara aku dosa.)
patut nya solat the best thing... aduyai... tension benci lah perangai yg bukan2..

bosan gila la nak melayan kerenah orang.. nasib aku ni ada blog ni... dpt aku menenang kan otak yg serabut ni..


aku x nak buat dosa maki-maki.. tapi nak mcm mana lagi say...
nasib morel aku ada lagi ,
tuhan masih bagi hidayah kat aku..
aku harap sgt tuhan sentiasa ada dengan aku atas apa da jadi sebelum ni til now....and forever.. supaya aku x tersesat jalan...

dah la hope esuk x mcm ni lagi... ahhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: