Monday, February 7, 2011

coretan hati sunyi VS titik kekosongan

08/02/2011.

assalam'ualaikum kehidupan.

ibarat hidup aku yg sunyi kebelakangan ini ,
tak tau kenapa dengan keadaan aku sekarang ini .. jantung ku berdegup laju
nafas ku menjadi sesak dgn kehidupan yg penuh masalah, kenapa aku begini?
knp cinta kian lama semakin pergi ... kehidupan aku menjadi seperti tak keruan dengan
dikelilingi cinta yg hanya menama kan cinta itu segala nya.. sebenar nya itu yg menjadi suara hati aku yg terdetik laju di jantung ku. kehidupan yg makin punah yg tinggal sisa-sisa
perjalanan yang tak ketemu persimpangan . pemandangan ku menjadi punah ,
kenapa hidup aku kesunyian.. kenapa seperti tidak ada rasa kegembiraan dan sinar yg terang?
semua tu selalu aku damba kan namun itu semua hanya penipuan dari diri sendiri mengata kan kata bahagia dgn org tersayang. di sebalik wajah sebenar aku kesunyian dan kesepian.. di balik dinding keras aku tak ketahuan kenapa hidup aku semakin menjadi sepi..
ini agak nya tande sepi yg sebelum ni aku mendengar hanya dari corong-corong radio dan telivisyen.. knp takde lagi senyuman yg aku dambar kan selalu, knp senyum semakin jauh dari ku. sakit yg datang menandekan hidup ini terlalu banyak dosa yg aku pernah lalui ..
apakah akan terjadi pada blog ini bila ku berhenti bercerita tentang kehidupan ini , bagai mana org yg telah meninggal kan kita bila maut menjemput ,dan cerita kita hanya tinggal di mata-mata pembaca yg merasa akan kosong nya peninggalan kita di suatu masa.
inilah aku menghadapi hidup ini tampe rasa jemu.

No comments: