Friday, September 9, 2011

Ishh...betul ke ni ... LIhat Muke ku yang KiuT da TerlantaR kekenyangan..(SAngaT peraSaN)






ahhhh..... GemUKk....!!!!

ahh.. badan aku mula berisi.. x suke nya.. arhh...

tension.com......

ni semua sebab RAya YAng menDAtaNg ... arhh x leh terima

PeruT ku YanG rAmPin DA menJadi buLAt...





MacaM mana x Sedap..



RenDAng DAging.. kuAh loDeh .. KEtupaT paLAs..SamBAl Udang.. Ayam MAsak MeRAh .

sErUnding DAging... wOWW.. seDaP nYa.. LAksA pineng.. uuuu... MacaM manA x jadi mcm ni..



Open House LAgi KUih RAya LAgi...



sedaP nYA hIngGa menjILat JARI ke Lengan-leNGAn....

(OVEr)



TApi sekaRAng Aku MAtI!!!




SAbtu NI 10/9/2011. aku ADa laGi 2 Open House .


1. rumah Abg FArid.


2.rumah kaK iNA ..


TApi slek nya ... kat UMah Abg fariD ada orgenizer sHow pada Bulan 10.


mereka Akan meMiliH moDel untuk BUlan yanG akan DAtanG ni...


aRHHH>>. ..... TAkut aKU x terPIlih!!! arhh tensioN..


( wajah AKu yang selambe.. dan x berSalah tetaP nak G cari makAN waLAu badan ku da BErisI.)


huhuuh tu la kawan-kawan lain kali kiTa ni raYA, nak makAn Tu beringaT sikit janGan jaDI maCam aku ni>>... X leH angkat!!!

No comments: