Friday, October 21, 2011

21/10/2011

tarikh ni membuat aku benar-benar tercabar dgn kata seorang lelaki..
slama ini aku cuma berdiam diri namun bende ni dah tak dapat di bendung lagi, sehingga terkeluar dari mulut aku sndri.. aku sayang akan dia. tapi sebab dia kata jgn aku mencabar dia meminta putus, ya aku tahu aku salah sebab berulang kali berkata demikian.. namun kesabaran aku tiada terduga lagi, apa yg aku rasa aku harus buat, biar la ibu dia je yg tahu keadaan aku yg sebenar nya. aku tak anggap dia je yg salah , sebab aku yg manje kan cinta ... jadi cinta tu menjadi keras.. pulak ia da jauh menjadi buluh bukan rebung lagi, jadi satu sahaja cara yg aku rasa bole membuat kan kami terasa jauh.. dan biar kan hubungan ini .. seperti org tua kata.. ada jodoh x kemana jadi apa yg akan aku lakukan selepas ini biar la aku dgn diri ku shja.. cinta kami biar la allah yg tenu kan. aku da puas menangis, harap lepas ni berkurangan ckit demi sdkit perasaan terlalu cinta aku kpd seseorg iaitu tunang ku, seperti tak logik nya., dia mengharap aku jauh dari nya selepas pertunangan.. cinta tu dijual beli begitu aje.. xpe la aku da rasa sakit nya.. skrg aku perlu igt allah sntiasa bersama aku .. wlu apa terjadi .. cinta .. biar la tuhan menentu kan,..... alam biar la terus membisu tampe sebarang kata.. hanya senyuman yg dia bawa ke alam ku..

No comments: