Sunday, September 30, 2012

cantik ke ???

assalam. to all.. topik hAri ini adalaH..
CANTIK KE?? mcm aku aku x tahu apa itu cantik sebab apa yg tuhan bagi dan berikan kepada aku aku terima dengan seadanya... namun mengekal kan kecantikan bukan nya di tangan aku bila usia aku dan sesiapa shja yang sentiasa berganjak menuju ke alam tua nya, dia akan sedar akan masa yang harus dihargainya pada usia mude nya..banyak orang kata make up asas kecantikan kepada sesiapa sahaja bila di usia mude nya. tapi bagi aku, asas kecantikan dari wajah dan memek muke kita sendiri. asal nya kulit kita adalah sensitif bila kita bertukar dengan produk2 luar sana terutama makeup.. kebanyakan makeup adalah sangat sensitif kepada kulit2 kita, kerana dia membuat kan kulit muke kita mati jike memakai terlalu lama di atas permukaan kulit muke . jadi ramai juga yang bertukar tukar pendapat tentang kulit muke. namu justeru itu muncul la produk2 pencuci muke dan anti sel kulit mati al. pelbagai cara dengan mengunakan laser tuk menutup ruang pori yang terbuka di atas permukaan mule kita.

No comments: