Thursday, April 17, 2014

Cerita kita...

Cerita pasal kita katakan ..  tadi pagi up date pasal langkawi now nak citer lak pasal selama aku tak meng up to date blog ni mcm2 jadi lah senang cerita. Aku sekarang ada perbahan sikit berhijab katakan yala sejak2 jadi isteri org ni mcm2 terjadi ada yg baik n ada yg buruk.

Last year end of 2013.. 5/12/2013 aku dapat anak buah darah daging aku, baik punya.. comel gile jap masuk pict dia. Huhu aku gembira lah sangat mula terasa nak mempunyai anak sendiri pulak.. tapi takdir allah pulak untuk aku sampai sekarang nak anak tak dapat2. Memang la orang kata usaha tande kejayaan kann... tapi aku mcm desprate sgt ni. Huu hari2 tension bila nak dpt baby.. ok la citer pasal baby ni kawan2 kakak ipar semua da dpt baby.. kakak ipar 2 org dpt baby/kawan aku/abg aku/ kakak kwn aku/ budak opis aku fuhh sedih tahap gaban rasa nya pulak2 sedara husband lak sound2 punya org.. perhh sakit hati pemikirAn.. tapi apa aku boleh buat. Dalah tu ekonomi makin teruk.. semua barang naik harga, pulak bulan 3 kucing aku sakit lak kene batu karang da gaji lak kene tolak...2bulan. Mintak BR1M dapat la pulakan.. budak tmpt aku update kata x pyh nak susah pening kepala sangat nak update.. bila dah sampai masa aku tunggu punya tunggu haram x dapat. Allah. Sedih nya.. pulak baru2 ni aku lupa bayar ASB , hutang lagi.... OMG sakit kepala nasib aku perumpuan kalau lelaki aku rasa dah botak kepala ni memikirkan masalah yg dtg bulan ni lesen nak hidup tp baru 17/04/2014 aku dah sengkuii.. perhhh sakit nya.. huuu... rasa aku habis semua aku luahkan ni. Nk tambah bab suami tak habis tulis nanti.. hahaha xpela.. nanti senang2 aku text kat blog ni lagi... so adios moncacosssss!!!!

No comments: