Tuesday, December 9, 2008

blog ku update gak... tapi time ngahh sakit dokkk...

Aii nama aku dilla or gadis aku buat blog ni supaya dapat menghilang kan sedikit masalah dalam life aku ni, so aku nak shere dengan semua orang tentang apa jer yang jadi dan terjadi dalam life aku, yang aku ni anak tunggal ada pun abang pun tapi tiri, dia orang kurang rapat dengan aku kerana takut yang aku akan menyusah kan life diaorang satu hari nanti, tapi aku tetap relex tuk mencari jalan hidup yang aku impikan someday,(hahah.. saper tau ada anak raja lak terminat dengan aku hahahahh…=p ) berangan nya aku macam lawa sangat jer … huhhhuh..

Emm …nak jadi kan citer aku ni baru nak start buat blog nak kemas kini kan konon pagi hari tur on date..(05/12/08)(time:12.30tgh hari) tetiber jer....sekali tengah dok menaip tetiba aku sakit perut lak , macam-macam lak ter jadi,so aku nak citer bende2 lain pasal aku and kwn lain kali lah dalam blog ni aku just story apa yang terjadi time aku nak start update blog ni,

lagi sakit perut jadi lak melarat sampai ke pundi aku lak pedih.. tertibe jer aku di hantar ke hospital dalam masa yang sama (chong)staff calark hatch dia sampai pada masa yang tepat sangat, christen menager aku and eka reception ingat aku main-main last-last hospital jadi tempat persinggahan aku pada hari ni.. sampai sana aku terus di masuk kan kedalam wad emergency, berguling-guling aku dok menahan rasa sakit.. berkali-kali aku melapas kan kata…(allahuakbar)sakit doctor…. Saya sakit doctor…dalam beberapa saat seorang dresser datang menyutik tangan ku.. semena-mene… aku terus diam cikit-demisedikit…satu jam kemudian aku sedar dari mimpi ku.. aku masih di dalam hospital.. dalam beberapa saat aku memangil seseorang supaya memanggil kan (chong) supaya dia tidak perlu lagi menunggu aku di situ, dalam masa aku bersuara doctor pulak kata,yang aku dibenar kan balik kerana dia kata sakit aku tidak seteruk mane..(suspect batu karang, tapi Alhamdulillah hanya pundi kencing ku yang agak kotor menyebab kan aku tidak dapat menahan sakit,) tapi aku masih agak ragu dengan hospital sultanah aminah ini..(nanti kot aku dah ok boleh jalan cikit nanti aku akan terus buat pemeriksaan selanjut nya di hospital berdekatan yang lain…) so sekarang aku dah ada kat rumah.. aku di hantar kawan sekerja aku (Shah), so aku rasa ni sahaja aku mampu shere dalam blog aku hari i ni selanjut nya… (LU PIKIR LAH SENDIRI BABE!) 

No comments: