Thursday, December 11, 2008

citer arinie aku naik keje lorrrr..


(yanie kawan baik ku)(macam x kenal lak..huhuhu)(kakLin baik gak r.)


emm yang tepi belah kiri tu name dia kecik tengah aikal kanan arpang

nak kata dorang kawan baik yup dia orang memang baik walau perkenalan kami tak selama mana... :)

belah kanan tu kawan baik aku yang belah kanan tu yus pakwa dia, aku try doa kan dorang jodoh berkekalan ke anak and cucu

aku da dok citer citer tentang cinta lelaki yang nak suruh gadis memenuhi tiap kemahuan nya.....so sekarang aku nak dok citer lak pasal LIFE aku hari ini...

Hari ini aku dah dok start keje balik selepas aku dok sakit jer kat hospital, 

semalam aku dok uma jer lebih merehat kan tubuh badan ku yang sakit jer ni,

tapi malam aku dok g makan mc d dengan azim..

pulak aku tak sehat ni, badan terasa sakit jer,

tetiba jer aku masukan citer  semalam bukan apa ...semalam terlupa nak update so ari ni jadi rojak lah blog aku ni.

emm aku nak kenal kan kawan2 aku yang baik lah jugak dengan aku ada a few is my best friend nanti aku letak picture dorang ...huhuhuh....

No comments: