Sunday, December 14, 2008

kisah lesen baru ku..

 Aduss.. ari ni banyak benda aku nak update … tapi yang ini tentang kisah ku pada hari (jumaat)(12/12/08)

pagi tu…aku ada cikit menyirap dengan azim kawan yang aku baru kenal dalam beberapa mgu , dia baik tapi sayang dia buat kan aku mula kurang kepercayaan pada nyA, 

tepat pukul 9.00pagi , aku dok menunggu macam apa dah.. pening kepala janji tak serupa bikin tau.. sepatut nya dia mengambil aku pagi ni tapi sapai pukul 11.00tengah har, namun dia masih lagi tidak menampakan diri nya.

last-last tepat 11.00pagi aku gak gi (JPJ) buat lesen baru aku sendiri ..hoho..at last...sekejap sahaja masa ku ambil untuk menyiapkan lesen baru ku... dan lesen (P) dah di buang ke lautttttt.......... 

hahhahahaaaa +p..

namun begitu tepat12.00tgh hari, dia telah memuncul kan diri.. atas balasan nya....

aku telah mengpau dia makan pizza hot... huhuhhuh sian dia.. (aku ni dah besar-besar pun masih lagi melakukan bende yang pelik-pelik...)

Hello Kitty Smileys

1 comment:

Pujangga Asmara said...

Kawan ke boyfren ni??hehehe(gelak jahat)...