Wednesday, January 7, 2009

CinTa ku CintA kaMU..

wow...

harapan aku up date blog aku ni sebenar nya aku nak bagi tau yang aku amat memerlu kan seseorang yang aku patut rasa aku dicintai dan di sayangi..aku ni di ketegori kan kurang kasih sayang..wawawa... apa2 jer..

aku nak shere sangat tentang perasaan aku ni... aku tak tau sampai bila aku ni nak jadi macam ni, sebab aku amat lah sunyi dan sepi... ada orang yang bagi haraapan namun orang tu juga yang hancur kan harapan aku, aku amat akui yang aku jenis wanita yang amat takut di kecewa oleh lelaki, aku ni bukan apa aku cuma tak nak kisah silam parents aku terjadi pada diri ku, atau pun kisah CinTa aku yang tidak pernah kesampain, aku amat tak tahu kenapa cinta selalu buat aku menangis dan derita, cinta itu indah , ramai orang kata dan lalui nya, namun aku sentiasa hampe kerana cinta , apa salah aku, sehingga aku tidak dapat merasa cinta untuk jangke masa yang lama?? apakah cinta itu tuli?? tak mampu mendengar ulasan cinTA Yang BErada Di DAlam HaTi aku ni??? 

Hi5 Emoticon

2 comments:

My Name Is Han said...

"...ape yg kita paling nak,
itulah yg kita takkan dapat.."

salam ziarah.. =)

Pujangga Asmara said...

emmm...jodoh tu akan dtg sendiri dilla..cuma dilla kena bijak mencari...huh...PA lg la da lama menyingglekan diri ni..huahuahua..
insyaallah ada la jodoh untuk dilla nnt..kalau ada problem atau rasa nak luahkan masalah..luahkan pd member..PA pon buleh..kasitaw je kat mail..leh bg nasihat,dorongan dan galakna..hikss..apa2 pun,di harap byk bersabar yer..