Wednesday, January 7, 2009

ohh bos ku yang baik hati.....

wooww....... aku teramat ,lah lege sekarang ni... coz bos aku beri keparcayaan penuh kat aku ,

walau pun aku terpaksa membayar  separuh dari harga sebenar yang sepatut nya aku kena bayar... tapi ini cukup melege kan perasaan aku yang tadi nya berkecamuk....

Hi5 Emoticonhhhuuuuuuu...... leger nya.........

so advice kat sumer2 sila lah berhati-hati di dalam tempat keje anda jika ada banyak duit yang anda pegang duit tu company punya...sila lah drop secara properly(baik-baik) sebelum benda yang terjadi pada aKu, X terjadi pada semua  tak kira lah kita ni apa pun position.... yang penting cashier and also consaltan, don ever trust anyone inside our company ether our own senior or new...

coz everything can happend...

Hi5 Emoticon.....hehehe....

No comments: