Thursday, January 1, 2009

model job and story about all my creer

Wow selama ni aku dok citer tentang kawan2 and cita-cita cinta aku jer.. so sekarang i just like to shere a bit story bout me.. before and now firstly i would like to story about my career and abit picture of....


Hello Kitty SmileysHello Kitty Smileys

KEJE Pertama aku...

1.Warong nasi lemak dan Menjual Ticket Pergi balik ke batam... Ditinasi pertama aku....

So ini first job aku.. time umur aku berumur 14thn ...setiap pagi aku akan bangun seawal 5.00pagi,dan setiap hari pulang nya aku tepat jam 6.00petang, setelah pemergian bapa ku.. selama itu juga aku berkerja sebagai penjaul kueh dan juga untuk menyara HIDup aku dan juga ibu yang amat aku sayangi..dan juga abang ku yang masih bersekolah... (kerana itu 1 tahun aku tidak dapat menerus kan zaman persekolahan aku...

lalu... 1 tahun telah berlalu aku ingin terus berkerja .. mencari rezeki ke tempat yang lebih baik dari menjadi seorangpenjual kueh di counter tiket pergi balik batam, 

2.The Zon regency Hotel By the sea...

Ini tempat kerja ke2 dan selama 4 tahun aku bertahan... menjadi salah seorang staff yang amat menghargai keje nya...

Tahun pertama -aku berkerja sebagai 4 timer..di bahagian bengquet

Tahun ke dua- aku mendapat offer dari pada maneger coffee house' SALT"N"PAPPER' sebagai watress... sebagai watress Wow banyak benda aku dapat belajar... firstly memang agak KEKO namun setelah berhari-hari.. aku lebih matang memperlajari alam PERHOTELAN..

Tahun ke tiga- aku dilantik menjadi Cashier & ossters.. (pangkat aku semakin naik.. hari demi hari.. ) atas kesungguhan aku berkerja.. menghadapi beratus kadang ribuan maknusia yang masuk kehotel itu,

Tahun ke empat-aku mula dapatmemegang pangkat sebagai leader cashier memegang pangkat sebagai pelatih cahier.. dan tahun terahir ini juga aku amat bahagia dengan kawan2 yang aku pernah kenal walau ada yang amat mengcewa kan hati aku.. namun mereka lah kawan2 aku yang amat aku rindui selama berkerja di hotel line....


Banyak tempat yang aku amat rasa kan bahang berkerja di dalam dan di luar tempat asal ku,

WOrk start my age 15 im NOt oNly Work all the MEsse WorK, in outsiDe im STEEL wan To be SOme body Like anyone else.. SO i Just BE a MODEL also.. sound wired right.. but that's I'M....


on 2004- finelis NONA BUSANA at JOHOR BAHRU first runner UP....

ON2005- i be A Free lance MOdel

so this some of my picture.....


















No comments: