Monday, January 5, 2009

diri ku semalam dan hari ini

Firstly aku nak cite tentang kisah aku pada minggu ini... aku tak tau aku rasa tahun 2009 ni ada sedikit meninggal kan kisah yang tak best,kerana aku telah menangis pada malam yang aku amat sangke kan happyss nite for me.

namun bagi aku , 2008 adalah tahun yang amat menyedih kan dan amat susah kepada semua rakyat sedunia aku amat dapat rasa kan nya.. betul  tak caya

Sapa yang dah alami comfrem setuju dengan apa yang aku sampaikan ni,.. Hi5 Emoticon

=Aku nak story cikit kenapa aku rasa kan sebegitu...

1, ekonomi aku amat lah merosot

Hi5 Emoticon

2,aku di berhenti kan kerja di DONGYANG kerana bunkrup 

Hi5 Emoticon(frust nyerrr... rsa macam nak.....hhuuhuh

3,aku di putus kan oleh kekasih yang aku meletak harapan terlalu tinggi ... dia menguji tahap keimanan aku yang ter amat saangat.Hi5 Emoticon

4,birthdays aku x ada orang pun wish kasi hadiahhhh...... wawawawawaw

Hi5 Emoticon

5,aku amat sedih kerana kereta yang amat aku saayang giler.....tu enjen gebaBOmmmmmm.... meletup...huhuhuhuu air mata yang amat tak terhenti......

Hello Kitty SmileyswawawWWWaawawawawaw

6, setelah usaha untuk aku membeikan kerata aku ...sekembali nya aku dari klinik hantar ibu , kereta aku sekali lagi dilanggar oleh LORi yang tak bertanggung jawab... sehingga aku terpengsan di dalam , wa amat sinis orang yang melanggar kereta aku tur lalu lari..

Hello Kitty Smileysamat trajisss..

7,aku di buru kerana lambat bayar duit kerata sehigga aku amat lah terasa putus asa ....dengan apa yang melanda aku.

Hi5 Emoticontak sanggup

8,aku amat sedih akan ekonomi tahun akan terus merosot , simpati aku kebanyakan perkeje akan di buang kerjaa dan company akan di tutup....

Hi5 Emoticon REsign  ........... wawawwaw

9, tahun ni aku sakit yang teramat teruk, aku di sah kan low bloode dan juga tak cukup air dalam badan ,mempunyai kuman di belakang tulang dan juga batu karang,( alhamdullillah suma dah baik da.....pas berminggu2 aku dok dlm hospital)

Hi5 Emoticonwoooo...uuu...

10, ini yang amat aku sedih dan terkilan sekali apa bila kawan baik yang aku sangke kan boleh bersama aku dalam susah dan senang gembira bersama akhir nya dia menyakiti hati aku dengan kata2 yang amat memedih kan......... ohhhhhh kecewa

Hi5 Emoticon wawawawwawawawwawawwaAWAWAWAWWAWAW...

so itu sahaja yang aku nak shere kisah aku pada 2008.. aku tak tau pasni apa yang akan terjadi pada tahun-tahun mendatang.. tapi azam aku pada tahun ni aku nak cari pasangan hidup..(ceh wah.. berangan umur baru setahun jagung hamppeeeeeeeeeehhhhhh....

Hi5 EmoticonhuhahahauhuhuhuhuHAHAHA........

GOD bless all of u in 2009...

P.S= and me alsoo... plz wish me a bestt k .... tq coz lalu and coment and msg me.. 

1 comment:

Pujangga Asmara said...

1stly : semua ni dugaan dariNYA,dilla kena hadapi dgn tabah..kena buang kerja,boleh cari lain..kalau putus cinta,carilah pengganti..insyaallah jumpa yg better n lebih penyayang..

2ndly : selamat hari jadi..walaupun PA xtaw bila..lumrah lah..xsemua org ingat harijadi kita sdgkan kita selalu ingatkan mereka..tapi,bila harijadi dilla yer?

3rdly : kawan mmg begitu..bila apabila sng slalu bersama..kwn yg menangis bersama xramai yg ada..pandai2 lah dilla pilih kawan yg baik..PA sendri pernah alami bila saudara PA sendri mengutuk & menghina PA..

4thly : kereta mana yg xrosak..selalu2 lah hantar servis supaya perjalanan lancar & selamat..bawak hati2..

5thly : gud luck dalam segala2 yg dilla lakukan..PA akan doakan..trust me..semua insan ada masalah..bijak dilla kongsikan masalah ni..dapat org beri nasihat @ pedoman..huhu..

akhir kata..PA sendri pun ada masalah jgk..tahap kesihatan yg xberapa stabil skrg,dan mcm2 lagi..hope dilla gembira & ceria selalu disamping keluarga hendaknya..insyallah..amin..