Tuesday, January 6, 2009

kisah aku pada hari ini..

aduhhh... aku amat lah bingung...

pada hari ini sampai sahaja aku di tempat keje aku di kejut kan dengan kejadian yang amat menakutkan pabila .....

bos aku dan staff bahagian accout telah mengatakan duit custamer aku yang aku drop pada malam 31/09/08... (new year nita) hilang!!!!!!! 

sebanyak 500.00

aku teramat lah sedih.... 

Hi5 EmoticonOH Duit Kenapa HilanG??  aku teramat Terpukul.. mana nak cekut duit lagi mau ganti...WAWAWAWwawwaaaaaaaaaaaaaaaaa.....huhuhhuhhu

aku amat takut bos akan suruh aku bayar balik..atau sebaliknya diberhentikan kerja lagi??? ohhhhhhhhhhhh tidakkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!

AKU TAK NAK HILANG KEJE LAGI!!! WAAAWAWAAWWWHUHHUH...

Hi5 EmoticonTiDaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkKKKKKK.......,

beginii kah dugaan.........

No comments: