Monday, August 17, 2009

astro oasis

Hi5 Emoticonso yang 2 piture yang baru sahaja aku download ni time dekat kolam air panas batu pahat johor BAHRU>>> yg kanan tu ruby sis..
















ok yang belah bawah ni nama dia LIa .. dia orgenise Astro oASIs ni punya ivent.. huhu best tapi dia agak menggelabar ckit time last minute mcm ni.. tapi alhamdullillah semua berjalan dengan lancar..






how do i look ?? bila pakai tudung ni dah macam gadis melayu terakhir lak.. wawawa
Hi5 Emoticon




this picture untuk ASTRO OASIS yang berlangsung di batu pahat mall... last week...











Hi5 Emoticon


ok... yang 3 picture ni pulak pada malam designer nite.. yang membabit kan 120 model2 lagi dalam negeri hengga luar negara... di NEW YORK HOTEL02/08/2009

=



waaah .. this to image yang menggambar kan yang kawan baik aku yani akan ber kahwin x lamaa lagi.... yaahoooooooo.... dia bertunang pada 01/08/2009Hi5 Emoticon
= semoga dia ber sedia melalui alam rumah tangga dgn tabah dan aman sentiasa .... (amin...)
waahhhhhhhhh.. baku jer yang tertinggal x bepunya ....
Hi5 Emoticon



wahh citer pasal life aku yang tertinggal buat berberape minggu lepas ni banyak memberikan aku sakit kepala and kegembiraan ...

so ni picture-picture yang aku nak kongsi untuk life aku ni...

No comments: