Thursday, August 20, 2009

menjadi seseorang adakah lebih baik??

haloo 20/08/2009

emm hari ini aku sadar dari tidur ku.. aku terasa sangat bengong dengan diri aku x tau kenapa tapi apa yang aku tau aku tertinggi kan suara ku dengan ibu ku (so kat umah jangan ikut cara aku ni berdosa tau!!Hi5 Emoticon) mama suruh ku menelifon GAS dapur, kerana nak masak x boleh kerana ketiadaan G+A+S. wahhh... mata aku yang seakan rabak kerana semalaman aku dengan mama ke pasar PANDAN ( kat area kg melayu)

kami memberlanje untuk bulan RAMADAN yag akan menjelma 2 hari lagi hahhaha... sayu nya hati aku .. tahun ni aku dapat rasa kan yang aku harus mengubah cara life aku yang sebelum ni agak kelam kabut..( haah ada je aku nak mengadu hari-hari hahaahhaahHi5 Emoticon)

but the thin is terlalu banyak pulak mama aku membelanje kan untuk barang dapur untuk tahun ni, dah la aku kena naik membawa barang yang dibeli itu seorang diri ke tingkat 4.
(wahhhhhhh.. kadang aku terpikir macam mana la aku leh beli rumah tinggi2 sebelum ni?? huhuh)

than semalam punya citer kita biar kan berlalu untuk hari ini lak sampai ke office ku hari ni rezeki menybelahi aku bila 2 customer aku datang untuk sign up as a member...Hi5 Emoticon

tapi banyak lagi target yang aku harus dapat kan kerana aku x seharus nya macam ni x buat keje Hi5 Emoticon(wahhh saja jer cari nahas lahh!!)

=hari ni bila aku bukak blogger tetiba aku bukak blogger hanis zulaikha,
bagi aku dia seorang yang berkomitment dalam life dia,
dia lawa , cute, funny and she's vary look so lovely person.. i wish that i will be like her some day
with my age 20 like this i'm afraid to be myself .. because next year im already 21.
i still like this and still don't got a achievement for my ambition ..
i wish that i get to change my life more good ...and goods.. waaawwaaaawawawaw..!!!

No comments: