Monday, August 24, 2009

dunia ini

i just share a pitc that i just take by my salf,








22/08/2009 ( saturday )


jam menuju ke jarum 2.30ptg


aku asyik dok melayan customer yang bernama mohd faliq( nama dia agak uniq )


em aku dok mengoffer kan sepaya customer aku tu dok melayan kerenah aaku yang sebentar tadi ingin ke cs untuk uji bakat (crowned The Masquerade Princess )


wahh macam boleh dapat je .. heheh aku just cuba nasib siapa tau tuah ayam nampak di kaki tapi tuah maknusia siapa yang tau.. seperti hanis zulikha yang jadi salah seorang pemenang masquarade princess ,( haha luckly if i be one'c of a winner like her.. like in my dreem) =p


emm sekembali nya aku ke tempat kerja aku seperti biasa menghadapi kerje2
yang ada, em tepat jam 6.00 ptg aku bergegas kembali ke rumah sebelum tu sempat ku menyinggah ke bazar ramadhan di hadapan majid di kg pasi (johor)
beli sedikit juadah berbuka puasa ,

aku pergi sembayang terawih seperti jumaat malam , balik je ke rumah dgn mama
, tidak disengaja kan sampai je siapa yang ku lihat tidak seperti yang aku mimpi kan.

MOHD FIRKHAN BIN HASSAN anak seorang bekas pegawai polis yang da pencen, sarjen hassan.

emm terdiam seketika aku bila dia mengajak aku berminum dengan abg dia... haha
terkaku aku seketika bila aku lepak dengan dia .
jam menuju 11.15pm, tetiba h/p aku berdering ( yani )
D; elo fwen lama x dgr cita??? Y; aku ok jer dila - di sahut oleh (yani mengajak ku ke karaoke malam ni.. em mcm best bunyi dia.. hahha

so dengan senang hati aku melayan la. dan aku mengoffer khan dan abg dia. emm

masa berlalu , kami sudah berada di (angsana-johor) malam itu agak mengelirukan,
namun ia hanya seketika shj, namun malam itu sangat menyaronok kan huhhu..

jam menuju ke 1.30pg, aku mengambil langkaaah untuk pulang lebih awal krn ketidak selesaan mereka adik-beradik, boleh di lihat di memek muka mereka.

berlalu la satu hari yang ak rasa lumrah dunia ..kerana pertemuaan siang tadi dengan customer yang x tau mana asal usul nya dan juga perjumpaan kawan2 ku dgn 2 adik-beradik tu.
sampai aku ke rumah baru aku dapat berhubung dengan pacar ku ( yang seharian berkerja di singapore tampe aku dapat berhubung dgn dia krn line yang agak mahal di charge di singapore)
( aku sayang bangat pada PaCar ku yang bernama ( BIAR la RAHSIA HUHHUHUH)..

No comments: